O όμιλος ΟΤΕ, η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνίων στην Ελλάδα, αναζητά να προσλάβει έναν Τεχνικό γραφείου IT. Ως μέλος της ομάδας Υπηρεσιών υποστήριξης Workplace, ο υποψήφιος θα είναι μέρος του Ενιαίου Σημείου Επαφής (SPOC) για όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες πληροφορικής στους πελάτες.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση συμβάντων (σε βάρδιες 24×7)
- Καταγραφή, ιεράρχηση και ταξινόμηση των αιτημάτων και άμεση προσπάθεια για την αποκατάσταση μιας αποτυχημένης υπηρεσίας πληροφορικής το συντομότερο δυνατό
- Ανάθεση ανεπίλυτων συμβάντων στην κατάλληλη Ομάδα Υποστήριξης Βαθμίδας 2
- Παρακολούθηση SLA
- Ενημέρωση των χρηστών για την κατάσταση των αιτημάτων τους σε συμφωνημένα χρονικά διαστήματα
- Παροχή υποστήριξης 1ου επιπέδου σε τελικούς χρήστες (μέσω κονσολών εφαρμογών και Απομακρυσμένης βοήθειας) που σχετίζονται με συστήματα υπολογιστών, λογισμικό, υλικό και φορητές συσκευές.
- Διαχείριση χρηστών μέσω εργαλείων όπως το Active Directory
- Επίλυση προβλημάτων δικτύου (LAN, WAN, VPN)
- Επίλυση προβλημάτων λογισμικού (εγκατάσταση προγραμμάτων οδήγησης, ρυθμίσεις λογισμικού, εκτυπωτές κ.λπ.)
- Παροχή καθοδήγησης στον τελικό χρήστη για προγράμματα και εφαρμογές (Πώς να)
- Οργάνωση κλήσεων μεταξύ εμπλεκόμενων ομάδων
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο (ή ισοδύναμο) στην Επιστήμη των Υπολογιστών ή σε συναφή τομέα
- Εμπειρία Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Server Management, Microsoft Windows – Servers, Mac OS
- Εμπειρία χρήσης του Microsoft Office 365 Suite (π.χ. MS WORD, EXCEL, PowerPoint, Outlook, Teams, Sharepoint)
- Καλή κατανόηση συστημάτων υπολογιστών, φορητών συσκευών και άλλων τεχνολογικών προϊόντων
- Αποδεδειγμένη ικανότητα συλλογής, εξέτασης και ανάλυσης δεδομένων από ποικίλες πηγές και προσφοράς λύσεων
- Άριστες διαπροσωπικές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με το προσωπικό για την εξήγηση και την επίλυση δύσκολων τεχνικών καταστάσεων
- Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής επάρκειας στην αγγλική γλώσσα
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και αναγνώριση της σημασίας της ομαδικής εργασίας στο περιβάλλον υποστήριξης
- Ικανότητα γρήγορης μάθησης
Επιθυμητές δεξιότητες:
- Πιστοποιητικό ITIL (προτιμότερο αλλά όχι απαραίτητο)
- 2 χρόνια προηγούμενα IT Service Desk
- Ικανότητα διαχείρισης πολύπλοκων έργων και επίλυσης πολύπλοκων θεμάτων
- Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
- Εμπειρία με εργαλεία αναφοράς
Οι ενδιαφερομένοι μπορούν να κάνουν αίτηση συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα:
IT Service Desk Technician – ΟΤΕ (smartcv.co)
*Για περισσότερες πληροφορίες ή συμβολή στη σύνταξη βιογραφικού σημειώματος επικοινωνήστε με το Γραφείο Σταδιοδρομίας (κα Κούκουζα Κυριακή)
Τ.: 210 32 32 323
Email: kariera@sbie.edu.gr
Overview
- Category : Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες
- Τύπος απασχόλησης : Πρόσληψη
Leave feedback about this