Kariera
IT Service Desk Technician
  • 21 Μαΐου 2024 10:45 πμ
  • Αθήνα

O όμιλος ΟΤΕ, η μεγαλύτερη εταιρεία τηλεπικοινωνίων στην Ελλάδα, αναζητά να προσλάβει έναν Τεχνικό γραφείου IT. Ως μέλος της ομάδας Υπηρεσιών υποστήριξης Workplace, ο υποψήφιος θα είναι μέρος του Ενιαίου Σημείου Επαφής (SPOC) για όλες τις προσφερόμενες υπηρεσίες πληροφορικής στους πελάτες.

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση συμβάντων (σε βάρδιες 24×7)
  • Καταγραφή, ιεράρχηση και ταξινόμηση των αιτημάτων και άμεση προσπάθεια για την αποκατάσταση μιας αποτυχημένης υπηρεσίας πληροφορικής το συντομότερο δυνατό
  • Ανάθεση ανεπίλυτων συμβάντων στην κατάλληλη Ομάδα Υποστήριξης Βαθμίδας 2
  • Παρακολούθηση SLA
  • Ενημέρωση των χρηστών για την κατάσταση των αιτημάτων τους σε συμφωνημένα χρονικά διαστήματα
  • Παροχή υποστήριξης 1ου επιπέδου σε τελικούς χρήστες (μέσω κονσολών εφαρμογών και Απομακρυσμένης βοήθειας) που σχετίζονται με συστήματα υπολογιστών, λογισμικό, υλικό και φορητές συσκευές.
  • Διαχείριση χρηστών μέσω εργαλείων όπως το Active Directory
  • Επίλυση προβλημάτων δικτύου (LAN, WAN, VPN)
  • Επίλυση προβλημάτων λογισμικού (εγκατάσταση προγραμμάτων οδήγησης, ρυθμίσεις λογισμικού, εκτυπωτές κ.λπ.)
  • Παροχή καθοδήγησης στον τελικό χρήστη για προγράμματα και εφαρμογές (Πώς να)
  • Οργάνωση κλήσεων μεταξύ εμπλεκόμενων ομάδων

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο (ή ισοδύναμο) στην Επιστήμη των Υπολογιστών ή σε συναφή τομέα
  • Εμπειρία Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Server Management, Microsoft Windows – Servers, Mac OS
  • Εμπειρία χρήσης του Microsoft Office 365 Suite (π.χ. MS WORD, EXCEL, PowerPoint, Outlook, Teams, Sharepoint)
  • Καλή κατανόηση συστημάτων υπολογιστών, φορητών συσκευών και άλλων τεχνολογικών προϊόντων
  • Αποδεδειγμένη ικανότητα συλλογής, εξέτασης και ανάλυσης δεδομένων από ποικίλες πηγές και προσφοράς λύσεων
  • Άριστες διαπροσωπικές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με το προσωπικό για την εξήγηση και την επίλυση δύσκολων τεχνικών καταστάσεων
  • Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής επάρκειας στην αγγλική γλώσσα
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και αναγνώριση της σημασίας της ομαδικής εργασίας στο περιβάλλον υποστήριξης
  • Ικανότητα γρήγορης μάθησης

Επιθυμητές δεξιότητες:

  • Πιστοποιητικό ITIL (προτιμότερο αλλά όχι απαραίτητο)
  • 2 χρόνια προηγούμενα IT Service Desk
  • Ικανότητα διαχείρισης πολύπλοκων έργων και επίλυσης πολύπλοκων θεμάτων
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Εμπειρία με εργαλεία αναφοράς

Οι ενδιαφερομένοι μπορούν να κάνουν αίτηση συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα:

IT Service Desk Technician – ΟΤΕ (smartcv.co)

*Για περισσότερες πληροφορίες ή συμβολή στη σύνταξη βιογραφικού σημειώματος επικοινωνήστε με το Γραφείο Σταδιοδρομίας (κα Κούκουζα Κυριακή)

Τ.: 210 32 32 323

Email: kariera@sbie.edu.gr

 

Overview

  • Category : Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες
  • Τύπος απασχόλησης : Πρόσληψη

Location

Αθήνα

Leave feedback about this

  • Quality
  • Price
  • Service